Blog

Noves normes de l'ús de les cookies: Adapta el teu web a la nova normativa europea i evita sancions. Necessites ajuda?


11/11/2020 - 08:31



El 31 d'octubre de 2020 va entrar en vigor la nova normativa sobre l'ús de les cookies que l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) ha recollit a la Guia sobre l'ús de les cookies per adaptar-la a les sirectrius marcades pel Comitè Europeu de protecció de Dades (CEPD). En ella s'hi estableix una nova interpretació de la LSSICE on les pàgines web que utilitzin cookies han d'habilitar un nou panell de control que permeti als usuaris habilitar i deshabilitar-les.

L'actual llei de cookies de la Unió Europea ofereix als usuaris major protecció de les seves dades personals a Internet, establint de forma clara quines són aquelles tècnicament necessàries i imprescindibles per al funcionament d'una pàgina web i quins no. Però per complir-ho cal que tinguis preparada la teva web.

Ampliar Informació

Idees de màrqueting econòmiques per a PIMES


20/11/2020 - 10:21



Sovint les PIMES creuen que no tenir una musculatura financera forta que els permeti invertir en grans campanyes de màrqueting els dificulta la comercialització dels productes i serveis. Però aquesta percepció dista de la realitat i de la capacitat que té un petit negoci per tirar endavant amb una inversió en màrqueting més que raonable, a baix cost i amb un retorn satisfactori.

En aquest article es presenten 6 idees de màrqueting de baix cost que poden ser de gran utilitat per a petites i mitjanes empreses que vulguin expandir el seu negoci.

Ampliar Informació

Com el comerç electrònic pot salvar al petit negoci i al comerç detallista.


03/08/2020 - 10:36



El març de 2020 es va parar el món i amb això moltes empreses es van veure obligades a tancar temporalment. Aquesta situació va posar al descobert la limitació digital que moltes d'elles tenien i/o encara tenen, sobretot en el terreny del comerç electrònic. Aquells negocis que no estaven preparats per vendre a través del canal online, van veure parada del tot la seva activitat econòmica. Per contra, aquelles empreses que havien invertit en comerç electrònic van poder mitigar l'impacte venent a través del canal digital. Al seu torn algunes empreses, moltes d'elles Pimes i de forma autodidàcta, van augmentar la seva activitat digital en resposta als desafiaments de la COVID-19, aprenent sobre la marxa, llançant la seva pròpia botiga online i activant la seva presència a les xarxes socials per arribar als seus clients.

Ampliar Informació

Prepara el teu establiment (restaurant, bar...). Protegeix els teus clients de la COVID-19 amb una carta digital


19/05/2020 - 12:06



Aprofitem aquesta situació per reinventar-nos i aprofitar les noves oportunitats perquè els clients estiguin còmodes i segurs en la seva estada!!

Ara més que mai, una de les decisions cada cop més importants que ha d'emprendre un negoci en el camp de la restauració i que li donarà un valor afegit pels clients és la d'implantar una solució de menú o carta digital de manera que, sols fent la foto amb el mòbil o tablet a un codi QR que estigui físicament en el local, en la taula, etc. li pugui mostrar el menú o la carta de plats, vins, etc. Això evita el contacte amb una carta física, evitant possibles contagis, però també aporta un plus donant informació sobre els productes, al·lèrgens, altres a tenir en compte per a vegetarians i vegans... i fins i tot possibilitant valorar el producte i el local (fins i tot a la fitxa de Google) o fer la seva comanda directament, avisant al cambrer, etc.

Ampliar Informació

Social Commerce. Claus per vendre a través de les xarxes socials en temps de Coronavirus.


28/04/2020 - 17:01



Avui dia hi ha moltes petites i mitjanes empreses que venen els seus productes utilitzant el l’e-commerce, i al mateix temps també disposen de diverses xarxes socials, a través de les quals mostren els seus productes i s'interrelacionen amb el seu públic objectiu. Una estratègia en la qual fer èmfasi és, precisament, la de venda a través de les xarxes socials.

Gràcies a la relació de confiança generada amb la marca a través de les xarxes socials es produeix una major predisposició a la compra. D'aquí la importància de definir una estratègia de màrqueting digital per a les empreses que incorporin les xarxes socials.

 

Ampliar Informació