Blog

Prepara el teu establiment (restaurant, bar...). Protegeix els teus clients de la COVID-19 amb una carta digital


19/05/2020 - 12:06



Aprofitem aquesta situació per reinventar-nos i aprofitar les noves oportunitats perquè els clients estiguin còmodes i segurs en la seva estada!!

Ara més que mai, una de les decisions cada cop més importants que ha d'emprendre un negoci en el camp de la restauració i que li donarà un valor afegit pels clients és la d'implantar una solució de menú o carta digital de manera que, sols fent la foto amb el mòbil o tablet a un codi QR que estigui físicament en el local, en la taula, etc. li pugui mostrar el menú o la carta de plats, vins, etc. Això evita el contacte amb una carta física, evitant possibles contagis, però també aporta un plus donant informació sobre els productes, al·lèrgens, altres a tenir en compte per a vegetarians i vegans... i fins i tot possibilitant valorar el producte i el local (fins i tot a la fitxa de Google) o fer la seva comanda directament, avisant al cambrer, etc.

Ampliar Informació

Social Commerce. Claus per vendre a través de les xarxes socials en temps de Coronavirus.


28/04/2020 - 17:01



Avui dia hi ha moltes petites i mitjanes empreses que venen els seus productes utilitzant el l’e-commerce, i al mateix temps també disposen de diverses xarxes socials, a través de les quals mostren els seus productes i s'interrelacionen amb el seu públic objectiu. Una estratègia en la qual fer èmfasi és, precisament, la de venda a través de les xarxes socials.

Gràcies a la relació de confiança generada amb la marca a través de les xarxes socials es produeix una major predisposició a la compra. D'aquí la importància de definir una estratègia de màrqueting digital per a les empreses que incorporin les xarxes socials.

 

Ampliar Informació

Què hem de fer en front del phishing? Et podem ajudar a prevenir aquesta estafa per email


03/04/2020 - 11:16



Alguns dels nostres clients ens han contactat els darrers dies demanant-nos sobre correus electrònics que han rebut, que semblen autèntics (logotip o remitent d’alguna marca coneguda, etc. Fins i tot en nom de la mateixa empresa que els rep)

Mitjançant correu, algú, fent-se passar per un banc, per una agència de transport, per un comerç, per una empresa de hosting de portals d’Internet, insta a l’usuari a pagar o bé perquè diu que ha aconseguit dades o filmacions íntimes, perquè insisteix en que teniu el compte de correu infectat o la pàgina web, perquè comenta que us caduca el domini dels correus i la web, o bé perquè us té controlat el el vostre PC i les vostres dades quedaran inservibles o en mans poc recomanables.

En la majoria dels casos és completament fals! Us ensenyem com evitar-ho.

Ampliar Informació

Google My Business o com interactuar amb els teus clients potencials a Google de forma gratuïta


28/02/2020 - 17:26



Google My Business és una eina gratuïta de Google que té per objectiu gestionar la presència de les empreses a la xarxa d’una forma fàcil d'utilitzar.

Google My Business pretén que el major nombre d’empreses puguin estar presenta a la xarxa, de manera que, a través d’una verificació prèvia, permet editar i fer una gestió autònoma de la informació la teva empresa i ajudar-te a que els clients et trobin a la xarxa.

Ampliar Informació

Click&Collect, la nova tendència de l'Ecommerce per al 2020


22/01/2020 - 11:48



El Click & Collect consisteix en què el client realitza la seva compra online però la recull en el punt de venda o de recollida.

Amb l'entrada de la venda online, el comerç minorista s'ha vist perjudicat en favor de compres en grans botigues online o marketplaces, molt més competitius a nivell de preu. No obstant això, l'aparició del nou concepte Click & Collect els ha permès recuperar terreny perdut i posar-se en un nínxol de mercat fins ara no cobert, que és el de combinar les dues experiències de compra, és a dir la compra online amb la botiga física.

Ampliar Informació