Blog

Instagram, la xarxa social de referència per a les empreses


29/07/2019 - 16:09



Instagram és una xarxa social que va néixer l’octubre de 2010 amb la intenció principal de compartir fotografies i vídeos. Avui dia s’ha convertit en una de les xarxes socials amb més tràfic del moment, ja que suma més de 1.000 milions d’usuaris. Per a les empreses, una xarxa social que engloba tal quantitat d’usuaris és un canal de comunicació òptim per fer branding de les seves marques i atraure nous clients.

Ampliar Informació

El desenvolupament a mida: confia en l'experiència per implementar solucions totalment adaptades a la teva empresa.


29/05/2019 - 08:57



Totes les empreses i organitzacions necessitaran dur a terme, al llarg del seu cicle de vida, algun desenvolupament a mida del seu programari (aplicació web, programa de gestió, etc.). El tipus de programari que requereixen la majoria d’elles està dirigit a l’obtenció d’una millor gestió de les seves activitats organitzatives, com ara el comerç o altres serveis online, finances, control d’estocs, inventari, recursos humans o, fins i tot, nous projectes empresarials.

Ampliar Informació

WordPress 5.1.1, actualització de seguretat i manteniment, de camí a la 5.2


17/04/2019 - 07:50



Ja està disponible WordPress 5.1.1! Aquesta actualització de seguretat i manteniment introdueix 10 correccions i millores, incloent canvis dissenyats per ajudar els servidors a preparar els usuaris per al salt a la versió mínima de PHP que arribarà a la versió 5.2.

Ampliar Informació

Com millorar la presència a les xarxes socials


01/04/2019 - 15:26



Avui en dia es fa gairebé impossible fer créixer la base de clients de les empreses i les vendes sense la presència de les marques a les xarxes socials. Si parlem de xifres, observem que aquestes concentren 335 milions d'usuaris a Twitter, 1.000 milions d'usuaris a Instagram, i 2.000 milions d'usuaris a Facebook. Aquestes dades constaten que molts dels clients potencials estan a les xarxes socials.

Ampliar Informació

WhatsApp Business, una eina molt útil per a les PIMES


26/02/2019 - 17:43



WhatsApp Business s’està convertint cada dia més en una eina molt útil i pràctica per a les empreses, sobretot entre les petites i mitjanes empreses, ja que permet mantenir una relació més directe amb el client final, i al mateix temps, fidelitzar-los i retenir-los.

Per tant, tenint en compte la importància que està adquirint cada dia més aquesta eina, t’expliquem alguns elements de l’aplicació WhatsApp Bussiness per aplicar-lo en la teva PIME.

Ampliar Informació

Màrqueting Digital, com es presenta per al 2019?


25/01/2019 - 16:12



Ara per ara les empreses no es poden permetre deixar de banda i ignorar el Màrqueting Digital. Aquest va arribar, ja fa uns anys, i va venir per quedar-se. És obvi que no pot competir amb el màrqueting tradicional, ja que una campanya de màrqueting i publicitat ben executada en pot satisfer les necessitats de qualsevol empresa i veure augmentada la demanda del producte o servei que ofereixen. No obstant això, els temps han canviat, i si bé el màrqueting tradicional segueix sent necessari, el Màrqueting Digital és sovint molt més efectico, i cada dia ho és i ho serà més.

Ampliar Informació

Com establir els objectius d'una campanya de màrqueting en Xarxes Socials


27/12/2018 - 07:36



Segons Kristen Baker d'Hubspot, una campanya de xarxes socials es tracta d'una acció de màrqueting per part d'una compañía que te per objectius reforçar la informació (sobre una marca, producte o servei) utilitzant com a mínim una plataforma de xarxes socials. Aquestes campanyes estan estratègicament enfocades, tenen resultats mesurables i influeixen en els seguidors de les xarxes socials perquè se sentin o actuïn d’una manera concreta.

En crear una campanya de màrqueting en xarxes socials, és imprescindible tenir clars els objectius específics per tal de garantir la màxima efectivitat de les accions realitzades.

Ampliar Informació

Comerç electrònic sí, però ¿què és l'e-commerce màrqueting?


07/11/2018 - 17:42



Quan parlem de màrqueting digital per al comerç electrònic , aquest es divideix en dos tipus d'accions, una de centrada en d irigir el trànsit al lloc web i una altra a optimitzar l'experiència de l'usuari per aconseguir la seva conversió. Totes dues accions són clau per a l'èxit del comerç en línia.

Ampliar Informació

Manteniment de WordPress. Per què necessites un pla de manteniment per a la teva pàgina web Wordpress?


08/10/2018 - 09:14



Mantenir el teu lloc web de WordPress és una de les tasques més importants que s'han de dur a terme un cop es te una pàgina web en marxa. No obstant això, aquesta és una de les parts més descuidades i oblidades per la majoria de propietaris, que veuen aquesta tasca com una càrrega i no com una necessitat. No fer tasques de manteniment en un lloc web fet amb Wordpress tindrà un impacte negatiu en ell, ja que augmenta de forma exponencial el risc de ser piratejat, reduir la seva velocitat de càrrega i disminuir en els rànquings dels motors de cerca.

Per evitar complicacions, t'expliquem algunes de les formes en què es realitza el manteniment d'un lloc web de Wordpress, que et permetrà conèixer els avantatges i beneficis que suposa tenir el teu web al dia.

Ampliar Informació

Les 5 claus per treballar l'Inbound màrqueting


03/09/2018 - 11:03



La teva empresa treballa utilitzant el mètode de captació de porta freda? O bé enviant e-mail màrqueting sense obtenir la resposta desitjada? Potser realitzant campanyes de ràdio i televisió, tenint la sensació que molts d'ells són ignorats,... o fins i tot fent campanyes de Display, amb menor efectivitat de l'esperada... Totes aquestes tècniques pertanyen al grup de la trucades Outbound marketing .

I és que, encara que pugui semblar el contrari, les tècniques de Outbound màrqueting tenen nivells de conversió molt inferiors a les accions trucades de Inbound markeitng, en la qual és l'individu qui decideix tenir un relació amb la marca, involucrar-se amb ella i buscar activament.

Ampliar Informació

Les PIMES segueixen avançant amb bon peu cap a la digitalització de les seves empreses.


20/07/2018 - 11:45



Segons l'informe Bankia Indicex 2017 publicat per Bankia, elaborat a partir dels informes realitzats per 7.117 empreses nacionals que han utilitzat el servei d'avaluació digital Bankiaindicex.com des de juny de 2015 fins a octubre de 2017, posa de manifest que el procés de transformació i digitalització de les empreses ja està en marxa, i que moltes de les empreses presenten una gran cultura digital, totalment incorporada en el seu dia dia. Inforber Web Pro et pot ajudar en el teu procés de transformació digital.

Ampliar Informació

Actualització 4.9.6 de WordPress amb nombroses correccions en el codi i recomanacions de cara al nou RGPD


18/05/2018 - 07:59



La teva web WordPress està ja preparada per a l'entrada en funcionament del nou Reglament General de Protecció de Dades?

Ja ha arribat la nova actualització de WordPress 4.9.6 arriba amb millores en el codi, però també té en ment el nou RGPD. Porta eines per la gestió i exportació de les dades personals dels usuaris i per la seva eliminació i també suggeriments per a adaptar la web i els seus textos legals (cal sempre, però, posar-te en mans del teu assessor legal)

Ampliar Informació

L’e-mail Màrqueting. Consells per a una major efectivitat de les teves campanyes.


17/04/2018 - 14:38



L'e-mail màrqueting s'ha convertit durant els últims anys en una eina molt utilitzada per a realitzar accions de màrqueting digital, i pot ser molt útil si s'utilitza correctament. Tot i que algunes veus parlaven de la fi del correu electrònic, aquest sembla que, no només no desapareixerà, sinó que a més continuarà sent una eina de comunicació indispensable per a les marques.

Ampliar Informació

7 tàctiques de Màrqueting Digital per a la PIME


26/02/2018 - 10:00



Tenir presència a la xarxa s'ha convertit, avui per avui, en imprescindible per a qualsevol empresa que vulgui fer créixer el seu negoci o simplement mantenir-lo. A més, afecta no només a les empreses de grans dimensions sinó també a les petites i mitjanes empreses. Precisament són aquestes les que, amb l'aplicació de bones tàctiques de màrqueting digital, poden obtenir un major retorn i efectivitat en les seves accions.

Ampliar Informació

Com treballar l’optimització SEO amb WordPress (Part 2)


16/02/2018 - 14:47



Els elements d’optimització SEO en les pàgines web són fonamentals en el posicionament d’una pàgina web en els cercador de Google. A continuació mostrem alguns dels elementes a tenir en compte per treballar l’optimització SEO.

Ampliar Informació

El teu negoci està preparat pel nou Reglament de Protecció de Dades que entrarà en vigor el proper 25 de maig?


12/01/2018 - 15:18



El GDPR (General Data Protection Regulation) de la UE, que reemplaça la Directiva de Protecció de Dades 95/46 / EC, ha estat dissenyat per a equiparar les lleis de protecció de dades a Europa, a més de permetre protegir els drets dels ciutadans de la UE referents al tractament de les seves dades personals.

Encara que les sancions pel seu incompliment podran arribar fins als 20 milions d'euros, al voltant del 56% de les empreses a Espanya no compleixen aquest reglament actualment.

Ampliar Informació

Com treballar l’optimització SEO amb WordPress (Part 1)


15/12/2017 - 15:29



L’optimització SEO en les pàgines web és un element fonamental per ajudar en el posicionament d’un lloc web en els cercadors de Google. Per fer-ho, però, cal tenir clar els processos per assegurar que estem fent un treball d’optimització correcte. WordPress ens ofereix moltes eines per fer-ho. En cas de dubtes, contacteu amb professionals: us orientaran.

Ampliar Informació

Si la teva web està feta amb WordPress, pren mesures. Ara més que mai pot estar en perill.


20/10/2017 - 10:54



WordPress és un CMS tan estès que això ha fet que es torni l'objectiu de molts hackers i atacants. A més, el fet de permetre instal·lar mòduls de tercers de manera molt fàcil, alguns no molt fiables ni segurs, permet que pugui ser fàcilment atacat. La quota de mercat de WordPress és tan alta que ara mateix hi ha molts malfactors buscant vulnerabilitats i fallades de seguretat. Això fa que en WordPress els problemes de seguretat apareguin moltíssim més ràpid que en altres plataformes i CMS, però també fa que haguem de ser molt estrictes amb la seguretat, ja que el mínim error o descuit pot provocar un forat no segur pel que poden atacar-nos.

Ampliar Informació

Perquè fer les tasques dues vegades? Integra la teva botiga electrònica amb el teu ERP amb VentaPro.


14/07/2017 - 08:58



Les plataformes de comerç electrònic cada dia són més populars: els clients ja han perdut la por a les compres per Internet. Tot i així, aquestes plataformes com ara PrestaShop no abasten totes les necessitats de gestió logística, distribució, inventari, enviaments, factures i comptabilitat. És per això que l' ús d'un ERP o programari de gestió es torna imprescindible. I millor encara si podem controlar la botiga electrònica des d'aquest ERP.

Ampliar Informació

PrestaShop: Crea la teva botiga amb la millor plataforma ecommerce del mercat i sincronitza-la amb el teu ERP.


26/06/2017 - 07:59



Cada vegada són més les empreses que opten pel comerç electrònic com un canal de vendes fiable, segur i directe als seus clients. De fet, algunes fonts afirmen que 1 de 4 empreses tenen botiga a Internet. A més, 7 de cada 10 e-commerce utilitzen PrestaShop com a programari per a implementar-la, constituint-se com a líder indiscutible (font: SoftDoit). És una plataforma e-commerce amb més de 250.000 botigues online a tot el món i està considerada com la millor eina per crear portals de comerç electrònic.

Evita duplicitat de dades i tasques innecessàries gestionant PrestaShop al 100% des del teu ERP amb VentaPro.  Cal mantenir actualitzada la teva botiga en línia i processar les comandes generades, a través d'una sincronització automàtica entre el teu ERP i l’ecommerce. T'evitarà feina innecessària.

Ampliar Informació

Millora la comunicació amb els teus clients amb una extranet, el teu despatx professional obert les 24 hores al dia.


24/05/2017 - 15:30



Si tens un despatx professional, apropa’l als teus clients amb una zona web privada i optimitza el teu negoci.

Les extranet permeten obrir la teva oficina 24h al dia, reduint enormement, el cost en recursos i garantint el compliment de la LOPD i LSSI. Dóna valor a la teva web oferint als clients un entorn senzill que permeti fer tràmits i gestions administratives online, que et permetrà optimitzar temps i recursos a tu i als teus clients.

Ampliar Informació

6 motius per saber si necessites nova web corporativa


05/01/2017 - 16:44



Hi ha moltes i molt bones raons per a que la teva empresa tingui un nou disseny web per la seva site: per fer un rebranding (potenciar la imatge de marca aprofitant un canvi), passar-se a un nou Gestor de Continguts (CMS) que et permeti modificar-la fàcilment, per millorar els resultats en quant a visites, etc., perquè els usuaris la veuen antiquada...

Ampliar Informació

Ofereix confiança als teus visitants amb un certificat SSL per a la teva web o eCommerce.


04/01/2017 - 17:26



No tots coneixem el certificat SSL, però tots ens hem fixat alguna vegada, quan entrem en una pàgina i veiem dalt a l'esquerra de la direcció web, que surt un cadenat de color verd. Al principi un no li dóna tanta importància, però amb el temps, quan comencem a veure més i més webs amb el cadenat verd ens comencem a preguntar quina funcionalitat té. Ens preguntem si seria interessant per a la nostra web, el seu cost i moltes preguntes més però, com ho desconeixem, ho deixem passar sense saber de la seva importància. I el fet és que els usuaris cada cop es troben més còmodes navegant en web segures, confient més quan entren les seves dades privades o de pagament. I això Google i els cercadors ho saben i també potencien el posicionament orgànic (SEO) d'aquestes pàgines.

Ampliar Informació

Les xarxes socials ja són el principal canal de màrqueting per a les petites empreses.


19/12/2016 - 14:46



Les xarxes socials ja són el principal canal de màrqueting per a les petites empreses. Probablement a causa del seu baix cost (en comparació amb altres canals de màrqueting) ja que l'ús de les plataforma socials resulta ja natural per a qualsevol internauta, les pimes s'estan llançant a aprofitar tots els avantatges que Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram i altres xarxes els poden aportar.

Ampliar Informació

Com escollir un bon hosting?


20/11/2016 - 15:06



Escull el hosting adequat per al teu projecte. La tranquil·litat no té preu. Escull el millor servei per als teus correus i la teva WEB.

Ampliar Informació

Les webs no adaptades al mòbil perden el 10% del tràfic orgànic


12/10/2016 - 14:47



El Mobilegeddon ha fet perdre a les webs no mobile-friendly el 10% del tràfic orgànic.Els primers estudis apuntaven que les pàgines no mobile-friendly no havien estat massa penalitzades, però el pas del temps podria estar posant ja a cadascú en el seu lloc.

Ampliar Informació

Important: canvi d'algorisme de Google que penalitza les WEB no responsive


11/09/2016 - 15:00



Google fa un canvi en el seu motor de cerca que farà que, a partir del 21 d'abril d'aquest 2015, si no tens la teva pàgina web adaptada perquè es pugui visualitzar perfectament en tots els dispositius mòbils que existeixen, desapareixi en els resultats de cerca.

Ampliar Informació

Instagram canvia el seu algoritme


14/08/2016 - 11:08



Si ets un professional del Social Media o usuari actiu d'Instagram, segurament hauràs format part de l'enrenou causat durant les últimes setmanes pel que fa als canvis en com funciona Instagram.

Vols saber el desenllaç? Remuntem al principi de la història.

El passat 15 de març Instagram va anunciar que anava a dur a terme canvis en el seu algoritme per adoptar una fórmula similar a la que utilitza Facebook. Això vol dir que l'ordre dels vídeos i fotos de la secció de notícies es mostren en funció dels interessos dels usuaris en lloc de per ordre cronològic, com fins al moment.

Ampliar Informació