Comerç electrònic sí, però ¿què és l'e-commerce màrqueting? |
|
Blog >> |
E-commerce màrqueting o màrqueting de comerç electrònic s'entén com el procés a través del qual s'impulsen les vendes en el canal en línia duent a terme una acció, a la xarxa, centrada en crear consciència sobre la marca juntament amb ofertes dels productes. El màrqueting digital per al comerç electrònic aplica els principis de màrqueting tradicionals a un entorn multicanal basat en dades.
Quan parlem de màrqueting digital per al comerç electrònic , aquest es divideix en dos tipus d'accions, una de centrada en d irigir el trànsit al lloc web i una altra a optimitzar l'experiència de l'usuari per aconseguir la seva conversió . Totes dues accions són clau per a l'èxit del comerç en línia
Per a les empreses que tenen un canal de venda online i estan portant a terme o s'estan plantejant realitzar accions de màrqueting digital, és important que estiguin familiaritzats amb una sèrie de termes i conceptes àmpliament utilitzats en el canal de la venda en línia. Això els ajudarà en l'execució de les seves accions o, en el cas que tinguin el servei externalitzat a una agència i màrqueting digital, a conèixer sobre el tema i poder comprendre les accions que els plantegen. Alguns dels termes més utilitzats són:
Si parlem de canals de màrqueting de comerç electrònic
Termes de Ecommerce Màrqueting
Mantenir-se al dia amb les tendències de màrqueting de comerç electrònic és indispensable per poder dur a terme una estratègia de màrqueting digital reeixida, descobrir noves tàctiques, provar-les i implementar-per obtenir resultats. Per a això, cal estar familiaritzat amb els termes i conceptes més utilitzats en el màrqueting per al comerç electrònic. Més informació .
Tornar